Misleidende influencers
woensdag 11 december 2024
1. Blok 1: verdienmodel van influencers (van 16 tot 16.45 uur)
- Universiteit van Amsterdam - Dr. Eva van Reijmersdal, universitair hoofddocent Persuasieve Communicatie
- TikTok - Thierry Marchand, senior Manager Public Policy Benelux
- Adriaan ter Braack, wetenschapsjournalist
- Bits of Freedom - Lotje Beek, beleidsadviseur
Blok 2: handhaving en regelgeving (van 16.45 tot 18.15 uur)
- Joost Bouhof, influencer/ creative marketeer
- Wes van Os, manager NikkieTutorials
- Risk Factory - Nick Boersma, programmamanager
- Autoriteit Consument & Markt (ACM) - Dries A.G.A. (Dries) Cuijpers, coördinator digitaal bij de Directie Consumenten
- Autoriteit Financiële Markten (AFM) - Jan Boerboom, hoofd Marktintegriteit en Handhaving
- Stichting Reclame Code - Otto van der Harst, directeur
- Commissariaat voor de Media - Doran Houthoff, hoofd Toezicht
2. Position papers